Loading...

اخبار

پرینت پیام های تلگرام

نوشته شده در : 2016/09/24 - 00:00
پیام های تلگرام خود را به صورت پرینت یا به صورت فایل پی دی اف نزد خود داشته باشید.

 

شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشد که تمایل داشته باشید برخی از پیام های تلگرام خود را به صورت پرینت یا به صورت فایل پی دی اف نزد خود داشته باشید.

 

برای انجام این کار چندین گام پیش رو دارید که با نحوه انجام تمامی مراحل می توانید به نتیجه دلخواه خود دست یابید :

 

گام اول:

ابتدا طبق تصویر زیر به ادرس اینترنتی Web.telegram.org مراجعه نمایید.

 

گام دوم:

بعد از اینکه وارد این قسمت شدید، ابتدا نام کشور محل سکونت خود را انتخاب و سپس شماره تلفن مورد نظر که می خواهید از پیام های آن پرینت با فایل پی دی اف تهیه نمایید را وارد کنید. سپس منتظر بمانید تا پیامی حاوی یک کد 5 رقمی برای شما از سوی تلگرام ارسال گردد تا بتوانید با وارد کردن آن به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید (این مرحله مانند زمانی است که میخواهید تلگرام را بروی کامپیوتر خود فعال کنید).

 

گام سوم:

در صورتی که تمایل داشته باشید پیام های خود و بک کاربر خاص را پرینت بگیرید کافی است وارد قسمت پنل مکالمات آن قسمت گردیده و با استفاده از کلید ترکیبی Ctrl+p از صفحه کلید اقدام به تهیه نسخه پرینت با فایل پی دی اف نمایید.

 

گام چهارم:

در این قسمت پنجره ای برای شما باز می شود که می توانید به صورت پی دی اف ذخیره و یا پرینت بگیرید.در صورتی که می خواهید فقط به صورت pdf داشته باشید باید گزینه print+pdf انتخاب و در فولدر مناسب ذخیره کنید. در غیر این صورت در این مرحله نام پرینتر خود را انتخاب  و اقدام به پرینت نمایید.

 

گام پنجم :

توجه داشته باشید در مرحله ای که تمایل به اقدام پرینت دارید هر اندازه از پیام های خود را می خواهید در پرینت داشته باشید، کافی است که با اسکرول انتخاب کنید و به سمت بالا بروید. حال بعد از اتمام مراحل فوق جهت خارج شدن از حساب کاریری خود کافی است از منوی سمت چپ بالای صفحه حالت سه خط زیر هم را انتخاب و به قسمتSetting  رفته و log out رو انتخاب نمایید.

 

 

دسته : تکنولوژی منبع : yjc بازدید : 2012

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!